Kandy & Kitulgala

5 augustus 2023 - Kotikawatta, Sri Lanka

Als gezegd we vertrokken naar iets minder warme oorden. Kandy, het duurde even voordat we daar waren… want nu hadden we voor de verandering niet een chauffeur die z’n leven zat was, maar één die er bijzonder zuinig op was. De kilometerteller was stuk, maar over een stuk van 90km hebben we ruim 3 uur gedaan… dus echt hard is hij niet gegaan 😱

Maar goed daar dus levend en wel gearriveerd, kon ik wel janken… wat een vreselijk hotel. Lees ook: ik was hongerig… het was inmiddels 14.00 geweest en we hadden 7.00 ontbeten. Dat helpt niet echt. Eenmaal binnen bleken de twee kamers die af waren prima te zijn. Een overblijfsel van Corona, de overige 8 kamers konden niet meer afgemaakt worden.
Vervolgens met tuk-tuk de stad verkend en een thee museum bezocht (super interessant!), nadat we heerlijk hebben gegeten.

Vanochtend konden we niet wachten om door te reizen naar ons volgende iets luxere hotel… volgens de reviews en dat bleek het ook te zijn. Vervolgens hebben we de wateren rondom Kitulgala onveilig gemaakt tijdens raften en canyoningen, fantastisch!!! De dag afgesloten met een plons in het zwembad hier en een goede maaltijd. En even genieten van net wat extra luxe… ❤️❤️ doen we het best goed op!

1. Geral:
    5 augustus 2023
    Fijn dat jullie weer een lekker hoteltje hebben 😊 Raften klinkt gaaf!!!