De heenreis

31 juli 2023 - Wilpattu National Park, Sri Lanka

Poehhhh valt altijd weer tegen zo’n reisje… hoewel we niets te klagen hebben, zijn we wel geradbraakt!!!

Alles vertrok netjes op tijd en als klap op de vuurpijl hadden we een upgrade van onze plek voor het laatste deel van de reis. Dat was wel even fijn, daardoor toch wat slaap kunnen pakken.

Vervolgens nog een uur of drie in een uiterst comfortabel busje (nou ja voor Sri Lankese begrippen hoogstwaarschijnlijk) hangen en nu bij ons hotelletje. Ons verblijf voor de komende 2 nachten.

En dat is niet verkeerd! Midden in de rimboe, aan een riviertje en met rondslingerende apen. Nu is het zo dat de vermoeidheid nog ietwat in de weg zit van het volle genieten… maarrrrr daar gaat ongetwijfeld verandering in komen op heel korte termijn.

Vanavond gestart met een rustige mangrove boottocht… leuke start van de ontdekking van Sri Lanka.

Nu wachten op een hapje eten en rap ons mandje in; want 5.40 gaat het wekkertje 😱

1. Regina:
    Prachtig! Mooi stel samen ❤️
  2. Geral:
    31 juli 2023
    Wat een schatjes 😍 En wat heerlijk zo'n vliegtuig ☺️ Lekker uitrusten en dan genieten!!!
  3. Nicole:
    31 juli 2023
    Heeey, dat is gaaf, lekkere start zo’n upgrade ;-))

( mogen wij ook een beetje een 💦upgrade? ☔️ naar iets meer zon…?! ☀️😬)

Geniet er lekker van!! Xx
  4. Debbie:
    31 juli 2023
    Lekker uitrusten en dan vol op genieten samen!❤️
  5. M De jong:
    31 juli 2023
    Wat een heerlijk avontuur! Inderdaad eerst goed slapen dan kunnen jullie beter genieten van al het moois op jullie pad! Geniet😎❤️🇱🇰
  6. Regina:
    31 juli 2023
    Heel veel plezier, mooie foto’s 💋
  7. Henny:
    31 juli 2023
    Ah….👍 lekker uitrusten en dan verder genieten!!😊 geniet!!!
  8. Wilco:
    Heel veel plezier!!
  9. Alice Van Loenen:
    Leuk om te lezen ❤️

Je ziet iedereen wel heel gelukkig zijn met de upgrade!
  10. Marjo:
    1 augustus 2023
    Fijne vakantie!😎
  11. Erik & José:
    2 augustus 2023
    Wauw, wat n geweldig gaaf avontuur weer!!!😍 En wat leuk om zo 'n beetje mee te kunnen reizen!😀 Wensen jullie heel veel plezier! Geniet mooierds!!!😎❤