Fred, Liz, Thijm & Phi v/d Lee

Foto’s:
166

Over ons

Wilfred 45 jaar, Liset 44 jaar, zoonlief Thijmen nu nog 17, maar de dag na de vakantie wordt hij 18, volwassen zegt men... en  Phileine 14 jaar!

Over onze reis

Ons motto: Eat well travel often

Ik vind het een blijvertje! Beide dingen doen we graag!

Voor misschien wel de laatste vakantie met z'n viertjes wilden we wat speciaals... Dat is voor mij (& Thijmen) iets minder moeilijk dan de overige 2 leden van ons gezin...
Maar na veel research hebben we gekozen voor een vakantie, rondreis, roadtrip naar Sri Lanka!

Het lijkt erop dat we daar veel afwisseling gaan hebben...

Game drive, fietsen door ruïnes, cultuur, hiken, canyoningen, ziplinen, sportief, tempels, buddha beelden, geloof, prachtige treinreis, riskja's, vervoer, zee, ontspanning...

Nou o.a. dat staat op de planning, we houden jullie op de hoogte!!!

Bezochte landen

Wij hebben 6 landen (3%) bezocht:

Duitsland, Maldiven, Nederland, Sri Lanka, Verenigde Staten, Zuid-Afrika.