Malediven - Thulusdoo

14 augustus 2023 - North Male Atoll, Maldiven

En deel twee van onze vakantie…

Even geen gereis en gesleep, maar vooral relaxen! Donderdagavond landde we om 21.30 en om 22.25 vertrok de speedboat naar ons eiland, met enige stressgevoelens van mijn kant hurry-up die douane door, koffers pakken en gaan. Natuurlijk onnodig geweest, want bootje was ietwat vertraagd 😱

Met 50 knopen joegen we over de Indische Oceaan; zonder licht 🤯, maar we zijn heelhuids aangekomen.

Hotelletje zag er in donker super sfeervol uit, gelukkig ook vrijdagochtend bij daglicht 😍

Strand viel echt wel beetje tegen, overal lagen watermeloenschillen, afgekloven kippeboutje, halve sinaasappels, gewoon afval, viezigheid, rommel. Daar is echt slag te behalen! Maar zee is prachtig en heerlijk warm. Na ontbijt gelijk erin geplonsd en gaan snorkelen, prachtig!

Zaterdagmiddag met haaien en roggen gezwommen echt bizar! Zooooo dichtbij, echt bijzondere ervaring 🤩, dag afgesloten op zandbank midden in de oceaan…

Zondag hebben we de dag gevuld met eten, in de zee zitten, op de jet ski, dolfijnen spotten en op een bankje achter de speedboat hangen…

Elke avond heerlijk vers tonijntje naar binnengewerkt in sfeervol strandrestaurantje… ontzettend genoten, helemaal uitgerust en helemaal klaar om weer lekker naar Voorthuizen te vertrekken!!! Dinsdagavond hopen we weer voet op Europese bodem te zetten en dan Thijm z’n 18e 🤯 verjaardag te vieren 🎉

We hebben ontzettend genoten, maar als altijd… nergens is het beter dan thuis!!! ❤️❤️

1. Regina:
    14 augustus 2023
    Ziet er super fijn uit! Heerlijk even chillen!
  2. Geral:
    14 augustus 2023