Groot groter grootst...

30 juli 2015 - Williams, Arizona, Verenigde Staten

Gisteren, dinsdag 28 juli in ons nieuwe hotelletje aangekomen waar we heerlijk onze zooi 2 dagen mogen laten slingeren !!! Onderweg hier naar toe een tussenstop gemaakt bij Hoover Dam, wat een indrukwekkend bouwwerk en dat voor 1931...
Aan einde van de middag kwamen we aan in het dorpje Williams alias Radiator Springs. Gelegen aan DE Route 66 en dat ademt het ook helemaal uit, alsof de tijd heeft stilgestaan dit hele stadje is retro! Behalve dan de overheerlijke steak, die was echt Amerikaans, groot, veel maar supermals, daar zijn de biefstukjes van schoonmoeders niets bij !

Vanochtend even gechilled, kindertjes hadden dat echt even nodig! Vanmiddag de stap maar weer eens gewaagd en in klein vliegtuigje gestapt... Met de belofte op een adembenemend uitzicht over de Gran Canyon!! En dat was het, maar niet zozeer het uitzicht, maar meer omdat we alledrie (Wilfred was uit veiligheidsoverwegingen maar aan de grond blijven staan) groen zagen van de misselijkheid, alleen popje moest het 'airsickness zakje' gebruiken, maar ze heeft zich er weer super stoer doorheen geslagen! Vervolgens heeft ze liggen pitten, daar betaal je dan tich dollar voor haha!!
Thijm heeft het meest gezien, en van dat wat ik mee kon krijgen was het inderdaad adembenemend!
Wat kan een mens blij zijn om weer met beide benen op de aardbodem te staan, heerlijk! Na dit hachelijke avontuur hebben we met z'n 4en deel van het park bekeken. Gepicknickt met het meest geweldige uitzicht ever...
Ik denk niet dat ik ooit eerder zoiets moois, indrukwekkends, groots, machtigs, bijzonders heb gezien dat dit natuurverschijnsel!!!!!