DE heenreis...

24 juli 2015 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Poehhhhhh een bevalling is er nix bij maar we zijn er!!! Na een reisagenten van 25 uur ipv de geboekte/geplande 15 (ik zal verdere details besparen anders begin ik weer te stomen....) via Portland, Seattle zijn we gisteravond om 00:46 plaatselijke tijd (het is hier 9 uur vroeger!) in ons bedje in San Francisco gekropen.
Kids hadden ca 3 uurtjes geslapen dus al met al waren we gesloopt en dat is dan nog vrij zacht uitgedrukt. Maar werkelijk wat zijn wij trots op onze kanjers, super lief geweest geen noemenswaardige kick gegeven, !!!
Maar goed, vanochtend ging de biologische klok om 7.13 toch weer aan bij ons allemaal en na een verkwikkende douche, een echt Amerikaans ontbijt zijn we nu klaar om de stad te gaan verkennen...

En die dag ligt nu bijna weer achter ons... We zijn nu al een half uur aan het proberen de stad uit te komen, maar wat een druktes. Gelukkig hebben we heule grote auto en kids veel ruimte voor zichzelf ... Met een beetje concealer onder Thijm z'n ogen leek het net of hij niet moe is; phi daarentegen is zo fit als een hoentje!!!
We hebben super veel gezien, moest natuurlijk wat ingehaald worden. Lekker toeristje uitgehangen in de hop-on-hop-off-bus, vanmiddag Alcatraz bezocht echt super cool dat gezien te hebben in real life! En vervolgens nog ritje in de cable-tram. Nou wij vinden dat we weer een nachtrust verdient hebben! Zo nog even eten en dan lekker ons mandje in en hopelijk morgen iedereen topfit!!
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Peter:
    24 juli 2015
    Dit roept ook bij mij weer leuke herinneringen op!! Leuk beschreven!! Veel plezier! En denk er aan elke dag even tanken voor je op pad gaat!! Trust me, i know!!! ;-)
  2. Plakkers:
    24 juli 2015
    Wat fijn zeg dat Thijm&phi het zo goed doen!!! Is niet niks al dat reizen op deze manier wat vervelend... Gelukkig zijn jullie er nu genieten van alles!! Dikke knuffels van ons
  3. Regina:
    24 juli 2015
    Waar zijn de foto's van Fred en lis na deze reis
    Geniet ervan lieve mensen!
  4. Marije Blankespoor van de Blaakweg:
    24 juli 2015
    Dat is mooi. Krijg je in ieder geval waar voor je geld! Lekker lang in het vliegtuig. Veel plezier en denk aan de lijn!
  5. Lianne:
    25 juli 2015
    Wat geweldig om te lezen! Relax... jullie hebben vakantie. Fred en Ted doen het goed. Ze beginnen te wennen.....