Orlando, Florida here we are!!!

5 augustus 2015 - Orlando, Florida, Verenigde Staten

Dinsdag 4 augustus - vandaag vliegen we dus naar Orlando! Om 6.00 tingelt het wekkertje vreselijk geluid altijd in de vakantie, maar op een of andere manier klinkt het vandaag best fijn. Want geen andere vluchttijd, geen tussenvlucht extra, geen vertraging.... En dit houden we vast, als gepland landden we 17.42. Ff snel een hamburger naar binnen gewerkt onderweg en om 20.30 liepen we ons hotelkamertje van het 'resort' op. Dat liet wel iets te wensen over, men heeft blijkbaar meerdere definities van het woord 'resort', maar goed ook hier zijn we maar 2 nachies dus meest van de tijd onze ogen dicht!!

Woensdag 5 augustus - poehhhhh weer wakker van de wekker, nu wel klein uurtje later, maar toch.... Want ja we zijn in Orlando met maar een doel, naar Disney en een Frozen/Elsa jurk scoren voor ons prinsesje! Om 7.40 stappen we op bus nummer 1; 8.10 op bus nummer 2; 8.20 op bus nummer 3 en dan hehe zijn we op Main Street in DisneyWorld. Nu heul snel met trein naar Frontierland om daar met onze FastPass als allereerste in de Thunder Mountain te stappen, vervolgens de Splash en daarna naar de andere kant voor Space Mountain. Check dat waren zo'n beetje de meest spectaculaire supersnelle en gave attracties.... Disney staat nu bij Thijm op nummer 1 van leukste thing-we've-done van deze vakantie.... OK dussss we hadden net zo goed naar Parijs kunnen gaan...
Tja en dan nummer 1 voor Phi; de Elsa jurk, in de vreselijke hitte mag de jurk natuurlijk niet meer uit! Maar wat is ze mooi <3...
Morgenochtend wakker worden zonder wekker en dan op naar de eastside of Florida...