Kaapstad

19 augustus 2019 - Tafelberg, Zuid-Afrika

Kaapstad - de laatste dagen Zuid-Afrika

We begonnen met een feestje hier Thijm 14 jaar... ik zal jullie niet lastig vallen met het feit dat de tijd vliegt 🤭, wat wordt ons jochie groot en wij oud!!!

Je bent niet in Kaapstad geweest als je de Tafelberg niet hebt ‘beklommen’ is ons verteld, dus zaterdag was het prachtig weer en zijn wij in het liftje omhoog gestapt en hebben ons vergaapt aan de prachtige uitzichten!!

Zondag zou dan het hoogtepunt moeten zijn van de tijd in Kaapstad, Robbeneiland. De plek waar Nelson Mandela en velen met hem, jaaaaren vast gezeten hebben. En het was interessant, maar eigenlijk alleen voor de wat ouderen onder ons. Thijmen, maar vooral Phileine hadden het met een half uurtje wel bekeken... maar toen moesten we nog 2,5 uur 🤭.

Goed, toch overleefd...

En nu staan we op het punt om lekker de toerist uit te hangen. In de hop-on/hop-off bus... zo kunnen we alles vanaf onze luie reet bekijken!! Al zou het stukken beter zijn als ik ernaast ga rennen, want al dat uitgebreide ontbijten en heeeeerlijke avondeten ga je zien... gelukkig is het hier geen bikinitijd 🙈

1. Henny:
    19 augustus 2019
    Super leuk om jullie verhalen te lezen en te zien😊😊 geniet er nog even van! Liefs